Wsparcie

Centrum Pomocy

Centrum Pomocy powstało w styczniu 2003, aby rozwinąć i usprawnić komunikację pomiędzy klientami i Pofam-Poznań. Do jego podstawowych zadań należy:

  • Obsługa infolinii – gdzie klient może uzyskać pełną informację o firmie, jej produktach, akcjach promocyjnych a także programie lojalnościowym,
  • Doradzanie w doborze sprzętu pomocniczego w zależności od potrzeb klienta,
  • Udzielanie odpowiedzi na „trudne pytania” dotyczące sprzętu pomocniczego,
  • Przesyłanie materiałów informacyjnych do klientów.

Infolinia czynna od Poniedziałku do Piątku w godzinach 8:00–16:00

Przepraszamy, nie znaleźliśmy ofert o takich parametrach.
Pliki Cookie

W tej witrynie stosujemy pliki cookie do gromadzenia informacji o tym, w jaki sposób osoby odwiedzające korzystają z naszej witryny internetowej. Dzięki tym informacjom na bieżąco ulepszamy działanie witryny oraz zapewniamy użytkownikom optymalne warunki korzystania z serwisu i oferty. Klikając Akceptuj wszystkie, wyrażają Państwo zgodę na używanie przez nas plików cookie. Aby zarządzać wykorzystywanymi przez nas plikami cookie, prosimy kliknąć Ustawienia.

Poniższy panel umożliwia dostosowanie preferencji dotyczących zgody na korzystanie z plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej o tym, w jaki sposób te moduły śledzące nam pomagają i jak działają, zapoznaj się z polityką cookies. Możesz przejrzeć i zmienić swoje wybory w dowolnym momencie.